Wednesday 31 August 2011

Berdebar di Pagi Raya ke Tiga.

Assalamualaikum... 




Salam, harini aku bangun. Terdengar mak de tengah berbual dalam telepon diluar. Macam hot je isunya. Pasal gaduh.


La..kenapa pergi gaduh dengan dia, ini bukan benda kecik ni!
Itu je ayat yang aku cepat tangkap. Aku terus bangun. Aku rasa anak lelaki dia yang gaduh kot. So tepon lah dia nak bagitau. Aku turun je, aku tengok ada je anak lelaki dia tengah tidur lagi di bawah. Hmm kawan mak de lah kot..






Tak lama pastu, pak sedara pulak berbual diluar, macam hot jugak isunya. Hati aku berdebar. Eh kenapa ni. Tadi makde yang bercakap dengan suara tinggi, sekarang pak sedara pula. Aku rasa tak sedap hati.


Adakah mama dengan papa bercerai????


Kalau betul, hancur dunia kami. Terima kasih mama sebab padai menjaga keluarga macamni. Thanks a lot!




 -Saya Sayang Mama-

1 comment:

Anonymous said...

I__D

kuatkan semangat ye...insyaallah ada hikmahnye tu...
ape2 banyakkan berdoa dan ingat kat allah selalu ye...